Pobuca Connect - Zarządzanie kontaktami
Pobuca Connect to aplikacja do zarządzania kontaktami w chmurze, przeznaczona dla zespołów. Dzięki tej aplikacji użytkownicy mogą skonsolidować swoje wielokrotne listy kontaktów biznesowych w jedną zintegrowaną książkę adresową firmy. Ta książka adresowa może być łatwo dostępna z dowolnego miejsca i udostępniana współpracownikom lub partnerom biznesowym.
Oprócz zarządzania kontaktami, Pobuca Connect oferuje również nowoczesną, lekką aplikację CRM na urządzenia mobilne o nazwie Pobuca Relationships. Ta aplikacja CRM umożliwia użytkownikom organizowanie potencjalnych klientów firmy, tworzenie kampanii marketingowych i zarządzanie procesem sprzedaży.
Jedną z wyróżniających cech Pobuca Connect jest Pobuca Bot, wirtualny asystent, który oferuje użytkownikom wiele przydatnych funkcji. Ten wirtualny asystent pomaga usprawnić komunikację i zwiększyć produktywność.
Ogólnie rzecz biorąc, Pobuca Connect to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania kontaktami, które oferuje potężne funkcje dla zespołów, ułatwiając zarządzanie kontaktami, potencjalnymi klientami i procesami sprzedaży.